Každá hodina je zaměřená na rozvoj určitých schopností či dovedností, které jsou nezbytné pro rovnoměrný vývoj dítěte a pro jeho úspěšný vstup do školy. Cílem předškolní přípravy není naučit děti číst a psát, ale zajistit maximální a harmonický rozvoj schopností, tak, aby děti byly ve škole úspěšné. Přehled aktivit v jednotlivých hodinách je též návodem pro rodiče, které činnosti ovlivňující úspěšné zahájení školní docházky třeba ještě zařadit do společně tráveného času….
Jméno předškoláčka – kurz „Škola nanečisto“ | |
1. | Jakub Beck |
2. | Petra Fenčáková |
3. | Kristýna Fialová |
4. | Kristýna Koutská |
5. | Kristýna Kulajtová |
6. | Adam Levý |
7. | Veronika Růžičková |
8. | Daniel Smutný |
9. | David Staněk |
10. | Filip Štrunc |
11. | Eliška Tanclová |
12. | Alena Vrzalová |
13. | Jonáš Třískala |
STŘEDA 15.15 - 16.00 | NÁPLŇ HODINY | |
1. | 5.5. | Hrubá motorika – tělocvična (cvičební úbor, sraz dětí v 1.A) |
2. | 12.5. | Jemná motorika – obratnost rukou Jemná motorika – obratnost mluvidel |
3. | 19.5. | Grafomotorika |
4. | 26.5. | Zrakové vnímání |
5. | 2.6. | Sluchové vnímání |
6. | 9.6. | Početní představy |
7. | 16.6. | Myšlení a řeč |
8. | 23.6. | Slavnostní uzavření kurzu |